Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował wyniki kontroli dotyczącej możliwości przenoszenia numerów, przeprowadzonej u operatorów komórkowych. Z danych przedstawionych na stronie internetowej UKE, jasno wynika, że zainteresowanie ww. usługą jest szczątkowe. Na zmianę operatora z zachowaniem własnego numeru zdecydowało się niewiele ponad 10 tys. abonentów.
Patrząc z perspektywy szumu, jaki rozlegał się wokół świadczenia ww. usługi przez operatorów, można śmiało powiedzieć.. wiele hałasu o nic. Zastanawiam się jakie były dominujące powody zmiany operatora? Lepsza oferta konkurencji, kwestie techniczne, a może złość na dotychczasową sieć wywołana niekompetencją pojedynczego pracownika? Z niecierpliwością czekam, aż takie badania się pojawią.
Osobiście jestem bardzo zadowolony, że w każdej chwili mam możliwość zmiany operatora, a bariera, jaką do tej pory była konieczność rezygnacji z numeru, praktycznie nie istnieje.
Ciekawostką jest to, że zgodnie z prawem operator nie ma prawa odmawiać oddania numeru do innej sieci w przypadku, gdy abonent zalega z płatnościami! Bardzo to...polskie! Narobić długów i uciekać :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz