26 sierpnia 2006

Komórki zastępują nam zegarek

Z jakich funkcji - poza telefonowaniem i wysyłaniem wiadomości - telefonu komórkowego korzystamy? Aparat, mp3, dyktafon? NIE! Coraz więcej osób, które posiadają komórki rezygnuje z noszenia tradycyjnego zegarka. Trend ten jest tak powszechny, że jego skutki odczuli już producenci czasomierzy. Sprzedaż zegarków w USA spada od 2001 roku. Niesłabnącym popytem cieszą się jedynie ekskluzywne i drogie zegarki, które w wielu kręgach stanowią swoistą wizytówkę właściciela.

Informacja za gazetą Puls Biznesu.

Przypominam sobie czasy, kiedy i ja nie mogłem żyć bez zegara na ręce - przynajmniej tak mi się wydawało do momentu, gdy wyczerpała się bateryjka zasilająca zegarek. Dopiero wtedy zacząłem doceniać telefon, jako czasomierz. Wydaje mi się jednak, że jest to dość niebezpieczne rozwiązanie, gdyż wyciąganie telefonu w wielu sytuacjach może narazić nas na jego utratę w wyniku czynu przestępczego ;) Szczególnie podczas sprawdzania godziny na przystanku w oczekiwaniu na nocny autobus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz