Nowy operator komórkowy P4 zapowiadał stworzenie sieci sklepów firmowych, które znajdą się głównie w dużych centrach handlowych. Okazuje się, że nie będą to jedyne kanały dystrybucji usług nowej sieci.
Dzisiejszy Puls Biznesu pisze o rozmowach handlowych toczących się pomiędzy P4 a dużymi sieciami dilerskimi, jak Germanos, mPunkt, Tell czy Liberty Poland. Problem sieci sprzedaży nie występuje jedynie w przypadku oferty pre-paid. Zestawy z telefonem, startery oraz doładowania mogą być rozprowadzane przez kioski, sklepy AGD/RTV oraz inne podobne punkty. W przypadku usług abonamentowych konieczne jest zaspokojenie popytu, który w pierwszych dniach/miesiącach funkcjonowania nowej sieci może być bardzo duży.
P4 nie ujawnia nikomu swoich planów, co oznacza, że albo spółka nie ma jeszcze długofalowej strategii rozwoju (co wydaje się mało prawdopodobne), albo stara się utrzymać tajemnicę by zyskać przewagę w czasie kampanii reklamowej i promocyjnej, której atutem z pewnością będzie element zaskoczenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz