Gazeta Fakt opisuje jedną ze swoich udanych czerwcowych interwencji. Pewien abonent sieci Era przez dłuższy czas zgłaszał problemy z zasięgiem operatora w swojej okolicy po tym, jak Orange ustawiło w pobliżu jego domu nadajnik o dużej mocy.
Konsultanci współczuli Panu Zbigniewowi z miejscowości Łask-Kolumna koło Łodzi i zaproponowali 25 proc. zniżkę na abonament. Pan Zbigniew nie był usatysfakcjonowany tą ofertą, ponieważ zasięg był tak słaby, że z telefonu w ogóle nie dało się korzystać.
Zawiedziony abonent postanowił zerwać umowę, gdyż to operator nie wywiązywał się z ustalonych w niej warunków. Interwencja "Faktu" pomogła - operator zerwał umowę, nie obciążając przy tym Pana Zbigniewa kosztami. Abonentowi umożliwiono oczywiście przeniesieni dotychczasowego numeru do innej sieci.
Jaki z tego wniosek? W przypadku jakichkolwiek problemów z zasięgiem należy zwracać się do operatora po zniżkę, lub rezygnować z usług, jeśli to nie pomoże - wzywać "Fakt" na ratunek ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz