16 stycznia 2007

Anna Streżyńska bloguje

Moda na blogowanie nie omija najważniejszych osób w naszym pięknym kraju. Po blogu Kazimierza Marcinkiewicza oraz innych polityków pojawił się w końcu blog, który z pewnością jest dla mnie osobiście najważniejszy ze wszystkich dotychczasowych.

W serwisie FKN.pl, pod adresem annastrezynska.blog.onet.pl, swojego bloga prowadzi Pani Anna Streżyńska - prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, która wsławia się w walce o tanie telefonowanie i dostęp do internetu. Zapraszam do lektury!

Obiecuję czytać regularnie! :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy12:19 AM

    W Onecie, ale dokładniej w serwisie FKN.PL :-), który ma ambicje stać się katalizatorem Telco 2.0 :-P

    Serdecznie pozdrawiam,

    Maciej Bębenek

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawione :) rowniez pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:32 PM

    Witam
    Mam duży problem z internetem i bardzo chciałbym chociaż popisać wiadomości a jeśli możliwe porozmawiac przez telefon z Panią Anną Streżyńską.
    Tylko nie wiem jak się mogę skontaktować z tą panią.
    Jest to dla mnie bardzo ważna sprawa.
    Mój numer gg:9377767
    Numer telefonu st.058 572-17-07
    Email: majtek80@wp.pl
    Jeśli ktoś mógłby mi w tym pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.
    Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3:00 PM

    43 year old Social Worker Luce Caraher, hailing from Whistler enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Flag Football. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Batmobile. kliknij

    OdpowiedzUsuń