05 lutego 2007

EDGE w Motoroli L7

Jako posiadacz i użytkownik Motoroli L7 wielokrotnie martwił mnie brak technologii EDGE w tym telefonie. Ostatnio jednak zacząłem interesować się możliwościami jakie oferuje modyfikowane oprogramowanie do L7.

Producenci często (z niewiadomych przyczyn) ukrywają często niektóre funkcje w terminalach. Wiadomo, że w wielu Motorolach (, np. E398, V3) można uruchomić dodatkowe funkcje za pomocą tzw. OPCODE. Nie będę wgłębiał się w szczegóły. Proces flashowania Motoroli V3 został dość dokładnie opisany w ostatnim numerze miesięcznika "Twojej Komórki".

Wracając do L7..

Na forum Matrax.net znalazłem wątek na temat oprogramowania "THE HOT MIXXX". Ku mojej radości po przeflashowaniu mojej L7 w górnym, lewym rogu ekranu pojawiła się ikonka "E" :) Od razu przetestowałem połączenie i rzeczywiście działa! :) Na dodatek oprogramowanie jest o wiele szybsze od standardowego i oferuje znacznie lepszą jakość obsługi telefonu.

Zainteresowanych modyfikacjami telefonów marki Motorola odsyłam na forum serwisu Matrax.net.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz