25 września 2006

Heyah znów winna rewolucji na rynku

Heyah znów rewolucjonizuje polski rynek. Pakiety minut i/lub smsów, dzięki którym usługi te są tańsze znamy nie od dziś, jednak do tej pory miały one podstawy mankament - ich wykorzystanie możliwe było jedynie w ramach sieci macierzystej i na linie stacjonarne.

Najnowsza oferta Heyah "Ryczałt SMS" łamie tę regułę. Pakiet wiadomości SMS o wartości 5 zł pozwala na wykorzystanie aż 1000 smsów do wszystkich sieci! Pakiet ma ważność 7 dni, co oznacza, że w ciągu miesiąca za 20 zł mamy do dyspozycji 4000 SMSów bez ograniczeń kierunkowych.

Czy oferta jest korzystna? Tak! I to bardzo, szczególnie dla "namiętnych" smsowców ;) A za takich należy uznać ludzi młodych, którzy są głównymi odbiorcami marki Heyah.

W standardowym cenniku Heyah wiadomość SMS kosztuje 20 groszy (poza sieć) oraz 3 grosze (w sieci). Można więc przyjąć, że średni koszt SMSa wychodzącego to 0,115 zł. Prosty rachunek pokazuje, że jeśli w tygodniu wysyłamy przynajmniej 44 smsy do różnych sieci (50 proc. do Heyah), to taki pakiet jest dla nas bardzo opłacalny. Sytuacja ma się lepiej, jeśli użytkownik Heyah wysyła wiadomości głównie poza swoją sieć. Gdy krąg odbiorców naszych SMSów ogranicza się tylko do użytkowników Heyah opłacalność pakietu zaczyna się powyżej 167 wiadomości tygodniowo. Nie mniej jednak oferta jest bardzo ciekawa. Być może doczekamy się już wkrótce odpowiedzi ze strony konkurencji, np. w postaci tańszych minut do wykorzystania również poza sieć.

Heyah po raz kolejny daje impuls do zmian na rynku, dlatego należy wyrazić słowa pochwalne pod adresem sieci z czerwoną łapą w tle. Co więcej - Heyah konsekwentnie realizuje swoją strategię marketingową. Nie ulega ona zmianie w zależności od ruchów konkurencji, bądź innych okoliczności.

Dzisiejsza ocena dla Heyah db+ ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz