09 września 2006

W poszukiwaniu nazwy sieci P4

Jeden z pierwszych postów, jakie opublikowałem dotyczył rzekomej nazwy sieci nowego operatora P4. Sugerowałem, że pod uwagę była brana nazwa nMobile (new mobile, netia mobile? :| ). Skąd moje przypuszczenia? Stąd, że w czerwcu/lipcu 2005 domena nmobile.pl należała do Netii.

Postanowiłem wtedy poszukać jakichś informacji o zarejestrowanych przez Netię domenach w bazie whois. Używałem przeróżnych słów kluczowych zasięgniętych stąd. Moje działania nie przyniosły jednak skutku.

Dlaczego o tym piszę? Patrząc na statystyki wejść na bloga z Google widzę, jakie słowa kluczowe zostały użyte: "ns2.internetia.pl", " domeny@ConsultingService.pl", "sibr11921" itp. itd. Widać nie tylko ja chciałbym już wiedzieć ;)

Niestety.. musimy cierpliwie czekać na oficjalne ogłoszenie nazwy sieci, albo przynajmniej na pierwsze przecieki w tym temacie ;)

Przypominam tylko, że w dniu, gdy P4 zapowiedziało przesunięcie terminu swojego startu, prezes spółki, Pan Bannister powiedział, że marka sieci wciąż nie jest ustalona i rozważane jest ciągle kilka możliwości. Coś mi się nie wydaje ;) Jeśli sieć miała wystartować jeszcze w tym roku, czyli najpóźniej w ciągu dwóch i pół miesiąca, mało prawdopodobnym jest, by nazwa ta nie była już ustalona! Cały proces powstawania strategii i komunikacji marketingowej oparty jest w dużym stopniu na marce.

Czekamy więc niecierpliwie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz