12 września 2006

Stworzył Heyah, teraz zajmie się P4

Dobrze, że od czasu do czasu słyszymy jakieś wieści dochodzące z P4. Inaczej można by pomyśleć, że pracownicy spółki czekają z założonymi rękami na kolejne pozwolenia na budowę masztów ;)

Jacek Hensler został dyrektorem ds. marketingu w P4. Osoba Pana Henslera jest związana między innymi z bardzo udaną kreacją marki Heyah. Możemy się więc spodziewać, że kampania marketingowa P4 będzie ciekawa, co za tym idzie wzbudzi powszechne zainteresowanie oraz zapewni spółce odpowiedni rozgłos i start na miarę ambicji nowego operatora.

Oto ciekawy fragment z wypowiedzi nowego Dyrektora Marketingu P4:
Zamierzamy zmienić zasady gry! Przede wszystkim skupimy się na kliencie, zmienimy standard usług, a w efekcie umożliwimy każdemu użytkownikowi dostęp do oryginalnych, innowacyjnych i użytecznych pomysłów za przystępną cenę.
Oczekujemy inteligentnej kampanii, jasnego przekazu a przede wszystkim... niskich cen :)

Pełen komunikat o powołaniu dyrektora marketingu P4 na stronie operatora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz