09 grudnia 2006

Koniec "Ryczałtu SMS" w Heyah

Koniec dobrych czasów. Chciałem aktywować wczoraj usługę "Ryczałt SMS" w Heyah, ku mojemu zdziwieniu system zwracał komunikat o niepoprawnym formacie kodu, który wcześniej służył do aktywacji tej - jakże praktycznej - usługi.

Dopiero teraz - po lekturze regulaminu - widzę, że promocja skończyła się 30 listopada i nie została przedłużona. Dziwne prawda? Z tego, co pamiętam temu podobne promocje mają zazwyczaj więcej niż jeden cykl.

"Ryczałt SMS" był bardzo opłacalną usługą. Już po wysłaniu 25 wiadomości tekstowych poza sieć Heyah w tygodniu, zwracał nam się koszt aktywacji usługi, która obejmowała pulę 1000 smsów w tygodniu.

Więcej o promocji "Ryczałt SMS" pisałem wcześniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz