18 grudnia 2006

Testy P4 przesuwają się w czasie

Na forach i serwisach internetowych poświęconych telekomunikacji..cisza. Wbrew zapowiedziom P4, 15 grudnia nie okazał się dniem rozpoczęcia faktycznych testów sieci nowego operatora. Choć z wybranymi osobami operator nawiązał już kontakt telefoniczny, to jeszcze nikt nie otrzymał zapowiadanego listu z loginem i hasłem do portalu dla testerów.

Dwa tygodnie to jednak za mało by 20 tys. osób przeszło kilka etapów weryfikacji. Zanim testerzy będą mogli w pełni cieszyć się super-komórkami i stu pięćdziesięcio złotowym limitem do wykorzystania, będą musieli umówić się na spotkanie oraz podpisać stosowną umowę. Z moich informacji wynika, że każdy przyszły tester przed otrzymaniem telefonu przejdzie jeszcze.. godzinne szkolenie z jego obsługi! :)

3 komentarze:

  1. Anonimowy11:55 PM

    no własnie... zadzwonili do mnie w poprzednią sobotę, czyli 10 dni temu i do tej pory w skrzynce pocztowej pusto.
    Zadzwoniłem dzis do nich i powiedzieli,że sprawdzą czy wszystko ok i dadzą mi znać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:10 PM

    i co dali?? do mnie tez dzwonili ale nadal cisza....

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie też dzwonili, jakoś na początku grudnia. od tamtej pory codziennie zaglądam do skrzynki pocztowej, ale na razie nie dostałam żadnego listu. wiecie może, czy każdy, do kogo dzwonili dostanie ten list? o_O

    OdpowiedzUsuń