26 grudnia 2006

Nadchodzi4 wykorzystuje sprawdzone wzorce

W serwisie YouTube.com zostały zamieszczone filmy pochodzące z castingu nadchodzi4.com. Wszystko fajnie.. nie wiadomo tylko do czego był to casting..? Reklamy telewizyjne?

Skojarzenia? Tak! Oczywiście kampania przypomina początki kampanii Heyah - filmiki, obrazki, marketing wirusowy, niebanalny przekaz i praktycznie zero treści. Porównanie, którego - rzecz jasna - nie da się uniknąć, ma dwa oblicza:

1\ Negatywne - czyli skojarzenie nie ze sposobem prowadzenia kampanii, a z konkurencją - marką Heyah. Złośliwie mówiąc można powiedzieć - "..ale to już było..". P4 zapowiedziało walkę o klientów, agresywną kampanię, więc.. "co oni nam tu.. jeśli powielają wzorce?".

2\ Pozytywne - trzeba przyznać, że owy sposób prowadzenia kampanii przed wprowadzeniem nowej marki należy do najbardziej skutecznych. Przyciąga uwagę, intryguje, rodzi mnóstwo pytań, na które odpowiedzi produkuje wyobraźnia. W tym wypadku kampania P4 to strzał w 10 i wykorzystanie najbardziej skutecznego narzędzia w drodze po sukces.

Przypominam, że osobą odpowiedzialną za marketing w P4 jest Jacek Hensler - osoba, która przyłożyła swą rękę do sukcesu marki Heyah.


Swoją drogą wspomniane filmiki to nie tylko fragmenty castingu, ale również przedsmak usług, jakie zaoferuje nowy operator. Mówię tu o swego rodzaju autoprezentacjach, które użytkownicy będą mogli umieścić na łamach portalu multimedialnego tworzonego wspólnie z grupą Onet.pl.

Scenariusz wydaje się oczywisty - każdy posiadacz telefonu, wraz z numerem otrzymuje dostęp do wspomnianego portalu, gdzie zakłada sobie konto. Po rejestracji może publikować swojego foto- i wideobloga (oraz przeglądać blogi innych), konfigurować swoje ulubione kanały telewizyjne (teledyski, sport, informacje), pobierać muzykę i wideo na swoją komórkę oraz... mnóstwo innych rzeczy, o których nawet nam się nie śniło :P

Partnerstwo z onetem to wiele plusów, min:
1\ Dotarcie do połowy polskich internautów.
2\ Gotowa platforma multimedialna, zaplecze techniczne oraz - co najważniejsze - treści, czyli wiadomości, multimedia itd.

A na koniec hasło z filmików - "wyraź swoją pasję".. czy nie przypomina Wam to reklam koncernu Coca Cola? :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy10:27 AM

    Wedlug mnie pomysl testowania sieci realizowany przez P4 jest jak nabardziej ok.Realizowany z duzym rozmachem,nastawiony na duza liczbe osob swiadczy o powaznym zaintersowaniu klientem.I wcale nie wydaje mi sie ,ze "to juz bylo"
    tutaj filmik ze szkolenia testerow:

    http://www.youtube.com/watch?v=lfqbdcDi_wk

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:47 PM

    Jestem testerką Play'a od dwóch miesięcy. Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne- darmowe rozmowy między testerami, fajny portal społecznościowy, mnóstwo możliwości multimedialnych.. Ciekawa jestem tylko oferty, która niebawem ma się ukazać na rynku. Ma ktoś jakieś info na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:28 PM

    Hej!
    Niestety nic nie wiem na temat oferty, natomiast mam nadzieje, że dla nas testerów wymyślą coś super!Już nie mogę się doczekać tego co nam przedstawią!Z drugiej jednak strony,....trszkę się boję, że nie będzie mnie stać na pozostanie w tej sieci i bede musiała oddać Mojego Samsunga :(...
    Mam nadzieje, ze ok.
    A można sie jeszcze rejestrowac jak ktos chetny! Na stronie nadchodzi4.com jest takie zielone pole, i kilkajac na nie wchodzi się na strone rejestracji. Podobno dla tych co się odważą zarejestrować czeka konkurencyjna oferta? Coz....nie zaszkodzi spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6:45 PM

    Pewnie, że warto :) Nic się nie traci, a można wiele zyskać.
    Słyszałam, że samsung w pre- paidzie będzie kosztował 300zł, ale to tylko plotka, więc nie sugerujcie się tym ;)
    Ciekawe ile Motka będzie kosztować..

    OdpowiedzUsuń