11 marca 2007

Testerzy Nadchodzi4 o propozycji Play

Znacie już pewnie ofertę Play dla testerów. Osobiście wydaje mi się, że ceny telefonów są lekko wygórowane, ale.. postanowiłem poszukać na ten temat opinii samych zainteresowanych, czyli testerów.

Na blogach w serwisie Nadchodzi4.com nie trudno było mi takowe opinie znaleźć. Niestety - nie spotkałem się z żadną pozytywną. Polecam lekturę dwóch postów, pierwszy zatytułowany PLAY GÓWNOFERTA... (pisownia oryginalna zachowana):
PLAY ABONAMENT: telefon za 1zł + 1000 minut na kontakty z osobami w PLAY'u
PLAY KARTA: telefon za 450zł + 150 minut...pierwsze
3 miesiące - 50 minut na każdy miesiąc!

Dla mnie ta oferta to porażka. Przyznam szczerze, że ja wypadam z tego biznesu i raczej tzn. na 70% nie przyjmę oferty nowego operatora. Po pierwsze uwazam, że za szybko wchodzą na rynek. Jest sporo jeszcze problemów: traci zasięg nawet w centrum warszawy - PORAŻKA, ponadto czasami automatycznie przerywa rozmowę. Nie jestem w pełni zadowolona z usług. Mieszkam w Nieporęcie tj. kilka kilometrów za Warszawą, ale zasięg tutaj jest tragiczny. Żeby móc pogadać z kimś przez play'a muszę pojechać do Warszawy i też nie wszędzie.

Byłam jednak ciekawa oferty. I to co mi zaproponowano to po prostu takie sobie coś. Nie jestem zadowolona. Ponadto nie zaproponowano nam niczego w ramach za to, że przechodząc do Playa musimy zrezygnować z dotychczasowego operatora i w konsekwencji ponieść koszty rezygnacji, względnie utrzymywania sztucznie abonamentu.

Ponadto dano nam kiczowate numery telefonu nazywając je SPECJALNYMI i nie ma żadnej propozycji np. darmowej możliwości utrzymania poprzedniego numeru.
Propozycje Play'a: ZMSy, muzyka przy dzwonieniu etc... to po prostu zbędne bajery, które nawet bajerami nie można nazwać.

Bogata kampania, multum forsy na testy, ale czy oni chociaż wzieli sobie coś do serca z tymi naszmi uwagami? ZMSy chyba wszyscy krytykowaliśmy równo, czy oni z tego gówna zrezygnowali? NIE... dalej to ciągną i propagują.

Ciekawa jestem tylko jak z domeną. Wszystkie domeny www.play.etc..... sa zarezerwowane i to nie przez play'a ;) Czy będą ciągnąć na domenie www.nadchodzi4.com? ciekawe...

Zatem jeżeli chcecie znać moją decyzję, to pewnie po 15 kwietnia mnie tutaj już nie bedzie. Szkoda, bo wydawało mi się, że będzie to wyglądało zupełnie inaczej...

A co wy na to?


Oraz drugi post - Samsung za 450 pln, a Motorola - 700 pln:
oferta na kartę, ja na pewno nie skorzystam, co zrobicie z taką ilością używanych aparatów??? będziecie sprzedawać za 1 pln przy abonamencie? :]
Ja mam już jeden telefon na abonament a jeden na kartę i nie potrzebuję kolejnego za 450 pln, chyba coś Wam się pomieszało, gdyby Samsung był za 100 pln w ofercie na kartę to może bym skorzystała.

Zamierzacie sprzedawać dla nowych abonentów zestawy startowe jeszcze drożej niż oferta dla testerów................? Bo te 450 pln i 700 pln, to podobno jest dla nas super oferta specjalna?


Przyznam, że nie dziwią mnie te opinie, oferty dla testerów nie prezentuje się zbyt atrakcyjnie. Fakt - nie można powiedzieć, że nie dostali nic, trzeba uwzględnić jeszcze samą możliwość testowania.

Polecam zwrócić również uwagę na komentarze pod powyższymi postami. Już teraz wydaje się, że wielu uczestników programu Nadchodzi4 zdecyduje się zwrócić telefon. Pytanie tylko co operator zrobi z tak dużą ilością używanych aparatów? Mam nadzieję, że 16 marca Play zaskoczy nas czymś bardzo pozytywnym, w innym przypadku sieć może mieć kłopoty z utrzymaniem się na rynku.


PS.

Wraz z uruchomieniem w piątek nowej wersji strony playmobile.pl zniknęła z internetu zielonkawa witryna Project4.pl. Obecnie domena Project4.pl oraz P4.pl przekierowują na playmobile.pl.

7 komentarzy:

  1. Anonimowy2:13 AM

    zielona strona P4 ciągle istnieje: http://www.project4.pl/about_p4.htm tylko w index.htm mamy przekierowanie na www.playmobile.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie.. w kazdym razie nie jest dostpena bezposrednio po wywolaniu adresow p4.pl i project4.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9:21 AM

    Prosze pamietac iz na testach najwiecej zarobilo jednak P4. Mieli darmowa sile robocza w ilosci 20000 ochotnikow. Jezeli zalozyc 30dniowy miesiac, to dziennie tester mial z tego 150/30=5zl, co daje lekko ponad 20gr za godzine pracy dla tych panstwa. O takich stawkach godzinowych jeszcze w Polsce nie slyszalem :). P4 zaoszczedzi tutaj setki tysiecy jak nie miliony. Bardzo dobry ruch marketingowy, to trzeba przyznac. Oferta jednak jest jest delikatnie mowiac smieszna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkim bledem jest porownywanie testow do typowej pracy..predzej do wolontariatu :) Jesli P4 najmowaloby testerow, to byloby ich znacznie mniej. To byl przede wszystkim zabieg marketingowy, unikalny na swiatowa skale. Powinnismy sie cieszyc, ze tego typu rzeczy dzieja sie wlasnie w Polsce, ze prawie kazdy mial mozliwosc wziecia w tym udzialu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:15 PM

    Jeśli chodzi o pomysł na kampanię bardzo dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7:31 PM

    Pomysłna cała kampanie rzeczywiscie byl swietny,a co do oferty dla testerów to wedlug mnie jest dobra.Przeciez 1000 minut jako dodatkowy bonus to bardzo duzo.Ja chyba tyle nigdy nie wygadałam.No i ceny telefonow-jak za samsunga to 450 zl to przeciez niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3:22 PM

    Dokładnie.1000 minut to bardzo duzo,a jesli np.ktos z twoich znajomych tez byl testerer,to razem macie 2000 minut do wykorzystania:)))Obłęd:)

    OdpowiedzUsuń