07 marca 2007

Mobile rozsyła kubki

Narzekałem i narzekałem ostatnio na pierwszego polskiego operatora wirtualnego Mobile. Czas jednak powiedzieć o dwóch bardzo pozytywnych sprawach. Pierwsza dotyczy wszystkich, druga tylko mnie ;)

1\ Ku mojemu zaskoczeniu, testy usługi powiadamiania o transakcjach przy pomocy krótkich wiadomości tekstowych - choć przeznaczone tylko dla użytkowników Mobile - działają również gdy numer telefonu komórkowego zarejestrowany w systemie transakcyjnym mBanku działa w każdej innej sieci. Powiadomienia wysyłane są na ten sam numer, na kóry przychodzą jednorazowe hasła esemesowe.

2\ W poniedziałkowy wieczór, około godziny 20.00 do mych drzwi zapukał listonosz, a właściwie doręczyciel paczek. Zdziwiłem się trochę, ponieważ żadnej przesyłki nie oczekiwałem. Małe pudełko było sygnowane adresem mBanku. Po jego otwarciu, moim oczom ukazał się bardzo ładny kubek z logo mBank! W dołączonym liście dziękowano mi, że jestem z siecią Mobile od początku oraz za to, że jestem jednym za 100 najbardziej aktywnych użytkowników.

Przypomnę tylko, że mój numer w sieci Mobile został wyłączony po ok 45 dniach od daty wygaśnięcia ważności konta i w ten właśnie sposób już ponad miesiąc temu przestałem być jej użytkownikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz