22 marca 2007

Wpadka PTC = prezent dla Play

Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał opinię na temat zmian w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Era. Zgodnie z prawem operator zobowiązany jest do poinformowania swoich abonentów o planowanych zmianach w regulaminie najpóźniej na jeden okres rozliczeniowy przed wprowadzeniem planowanych zmian.

Niedotrzymanie tego obowiązku powoduje, że abonenci, którzy nie zgadzają się z wprowadzonymi korektami regulaminu mają prawo do rozwiązania umowy terminowej bez ponoszenia kosztów kary umownej.

Pełen tekst komunikatu UKE wraz z uzasadnieniem na stronie Urzędu.


Skutek? Era może mieć spore kłopoty. Około 6 mln klientów ma teraz prawo do rozwiązania umowy z operatorem bez wypłaty odszkodowania dla PTC.

Mam wrażenie, jakby szczęście uśmiechnęło się do P4 operatora sieci Play. Wielu abonentów z pewnością będzie mogło porzucić dotychczasowe niebieskie barwy na rzecz fioletowych przy zachowaniu swojego numeru. Mam nadzieję, że Play bardzo szybko zareaguje na tą sytuację i wprowadzi dla potencjalnych abonentów ciekawą propozycję, która skłoni ich do zmiany operatora. Tym bardziej, że czasu pozostało niewiele - możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów istnieje tylko do momentu wejścia w życie nowego regulaminu.

Dziś napiszę pisma dla dwóch numerów w mojej rodzinie. Wam też radzę się spieszyć! :)

3 komentarze:

  1. Anonimowy6:57 PM

    Super,bo ja jestem w Erze i jedyne co do tej pory trzymało mnie w tej sieci to umowa.A teraz juz sie nie musze martwic.Oczywiscie chcialam od nich odejsc po tym jak zobaczylam oferte Play.w erze płaciłam kosmiczne pieniadze za połaczenia do znajomych z innych sieci,a tu wychodzi mi przy abonamencie 50 zl za minute 35 groszy.Ja kupuje starter:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:27 PM

    Ale musze oddac do Ery telefon przy rozwiazywaniu umowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo dobra decyzja

    OdpowiedzUsuń